Tuesday, November 29, 2011

BALIK KAMPUNG OOOO BALIK KAMPUNG....

Diam x diam da seminggu lebih budak2 cuti sekolah kan,cpt btl masa berlalu.Masa ni la dapat banyak jemputan yang perlu dihadiri, jemputan kenduri kahwin la,sunat la,aqiqah la..Minggu lepas balik kampung belah suami kat Temerloh sebab sepupu suami tu ader wat kenduri aqiqah.kalau tak pergi tak best la plak sebab masa bln lepas aku wat aqiqah,diorg sefamily dtg.ni kira kunjungan balas la.Da alang2 kat kg,suami pun ajak g Teluk Cempadak kat Kuantan,lama da x g sini sebenarnya.Seronok betul tengok haziq mandi tp mandi kat tepi2 pantai je la sbb ombak besar kan,bahaya.Balqis n Haziq nangis2 xnak mandi,takut.kesian kat kakak n adik kena nyakat dengan ayah..
Masa baru sampai ni,riuh je mulut haziq nampak laut..


time ni hari nk hujan da..

main pasir plak haris...

temankan haziq yg x mo mandi laut

balqis ni baru pas nangis sbb kena sakat dek ayah..kecian dia..

seronok betul haris mandi...

Penat balik kampung x abis lagi,Jumaat (2/12/2011) ni balik Johor plak,sedara belah aku plak kahwin.Baju2 dalam beg pun aku x kemas yelah nnati nak packing semula.jadi aku biarkan je baju2 tu dalam beg,malasnya aku ni kan...(isteri sapala ni kan).....
ni la beg2 yang aku malas nk kemas tu..hehehe

2 comments:

  1. bestnya mandi pantai... tak pernah pergi teluk cempedak

    ReplyDelete
  2. g la..seronok tau tp ms ni musim tengukujuh jd mandi kt tepi2 je walapupun bendera merah da dnaikkan...

    ReplyDelete