Saturday, January 7, 2012

HEPI BIRTHDAY MAK....

Ari ni 7/01/2012,genap umur mak aku 58 tahun,Selamat hari lahir mak (Azizah Bt Hj Sulaiman),semoga mak dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,diberi kesihatan yg baik dan sentiasa dilindungi olehNya.Sesungguhnya pengorbananmu tiada nilainya,rasa diri ni x mampu untuk membalasnya.Maknanya mak aku lahirkan aku masa dia umur 26 thn,muda tu umur 26thn anak da tiga,aku 26thn baru anak sorang..Hari ni rumah mak aku kt johor tu ader wat yasinan,patutnya giliran mak aku minggu dpn tapi mak aku mintak tukar ari ni boleh wat doa selamat sekali.Yang sedihnya aku je yang x balik sbb suami ader keje huhuhu sedihnya hati,tau2 je la kalo semua adik beradik berkumpul,mseti kecoh umah atuk Sudin.Malam ni mesti der mkn besar huhuhu nak join gak..Raya pun belum tentu dapat kumpul sama2,yelah masing2 da ada giliran raya umah mertua.xpela walaupun x balik,nama mak n abah x pernah tinggal dalam doaku.k la mode da sedih ni,kang tulis banyak2 takut hujan plak...



                                                                                              

    








    
Ni la mak n abah kesyganku Azizah Hj Sulaiman n Shamsudin B Amat










2 comments: