Friday, April 20, 2012

TAHNIAH.....

First2 nk ucapkan TAHNIAH wat en hubby dpt Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2011,Alhamdulillah padamu Ya Allah di atas kurniaanMU.Sesuatu yg tidak disangka2 setelah berkhidmat dgn keje gomen yg baru nk masuk 4 thn,ni la hasil dr keje keras ayah selama ini,we're proud with u ayah...Korang tahu mula2 aku x perasan pun sijil tu kat atas meja,bila kemas2 atas meja tu baru aku terperasan sesuatu yg lain,terus aku tnya hubby aku"ayah dpt APC ke,nape x cite pun,tahu pe jawapan dia,ayah malu la kat umi,lgpun hubby aku x sangka pun akan dpt anugerah ni sbb bg dia ader org yg lg layak dpt,hahaha tergelak aku dibuatnyer sejak bila la en hubby aku ni pandai malu2..tapi bg akula rezeki Allah yg tentukan thn ni rezeki hubby aku,insyaAllah thn depan rezeki org lain dan aku sebagai seorg isteri tetap akan mendoakan yg terbaik utk hubby n sentiasa akan menjadi tulang belakang..dan aku juga berdoa agar hubby aku lebih komited n berdedikasi pasni jgn plak da dpt sijil ini terus buat sambil lewa je keje tu,igt,KEJE ITU IBADAH,LAKUKAN DGN IKHLAS...


4 comments:

  1. Salam Zura.tahniah buat husben Zura dpt APC...moga terus cemerlang.
    re;resepi apam tu mmg lembut.boleh Zura nak letak resepi apam diblog Zura tp jgn lupa letak link sumber dr blog akak ya.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Zura,
    Tahniah buat suami Zura. Akak tumpang gembira dan berbangga dngn kejayaan ini. Sesungguhnya kejayaan ni adalah kejayaan Zura sekeluarga. Moga lebih cemerlang di masa2 akan datang.

    Tq sudi singgah dan follow blog akak, akak amat2 menghargainya...akak follow Zura juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak yatie sbb sudi follow blog zura,baru nk bertatih dlm dunia blog ni..

      Delete